Ontwakend hongerig en geïsoleerd in de genadeloze stad Asch, word je opgepakt en in de Coop gegooid, een verraderlijke schuilplaats vol met bedrieglijke monsters. Te midden van de chaos vind je onverwachte bondgenoten, verenigd in de strijd om basale instincten te weerstaan en je unieke eigenschappen van BREIN, MOED, en VLEES te benutten. Samen sta je voor de uitdaging om te ontsnappen, je eigen monsterlijke impulsen te weerstaan en een nieuw pad te banen in de gevaarlijke achterstraten van de stad en verder.