Matches Puzzle 2: Classic Logic Arcade
An exciting puzzle game in which players have to solve various problems using matches.
The rules of the game are quite simple - you need to solve the puzzle by moving, removing or adding matches. These problems can be very diverse: from creating a certain geometric figure to solving mathematical equations. This game offers a variety of exciting puzzles, each of which requires creativity.
The game is suitable for people of all ages and promotes the development of logical thinking and creative problem solving.