Matches Puzzle 2: Classic Logic Arcade
Een spannend puzzelspel waarin spelers verschillende problemen moeten oplossen met behulp van wedstrijden.
De spelregels zijn vrij eenvoudig: je moet de puzzel oplossen door lucifers te verplaatsen, te verwijderen of toe te voegen. Deze problemen kunnen heel divers zijn: van het creëren van een bepaalde geometrische figuur tot het oplossen van wiskundige vergelijkingen. Deze game biedt een verscheidenheid aan spannende puzzels, die allemaal creativiteit vereisen.
Het spel is geschikt voor mensen van alle leeftijden en bevordert de ontwikkeling van logisch denken en creatieve probleemoplossing.