Magic Pen Tracing Book
Magic Pen Tracing Book will allow your kid to learn how to trace Letters (uppercase and lowercase) and digits.
Using his/her fingers, he/she will be able to trace and fill single letters and numbers or complete words.
With the Type To Trace feature, enter your own words or more complex numbers to get your kid tracing and learning them.