Magic Pen Tracing Book
Met Magic Pen Tracing Book leert uw kind hoe het letters (hoofdletters en kleine letters) en cijfers kan natekenen.
Met zijn/haar vingers kan hij/zij losse letters en cijfers of complete woorden natekenen en invullen.
Met de Type To Trace-functie kunt u uw eigen woorden of complexere getallen invoeren om uw kind te laten traceren en ze te leren.