MagiCat
MagiCat takes players on a quest to retrieve a stolen artifact and explore the astounding magical worlds of the MagiCat universe. Using the powers of dashing, high jump, and fireball, along with items that can be unlocked as the story progresses, players must help MagiCat regain the world’s lost relic. Players will indulge in a memorable adventure packed with excitement and addictive gameplay.