In MagiCat ga je op zoek naar een gestolen artefact en verken je de magische werelden van het MagiCat-universum. Sprint, spring, schiet vuurballen en gebruik voorwerpen die je in de loop van het verhaal vrijspeelt om MagiCat te helpen het verloren reliek terug te halen. Geniet van een memorabel avontuur vol spanning en leuke gameplay.