MIGHT'N MOW'EM Coop-Survivors Online
You enjoy the rewarding gameplay of Bullet Hell games and played the hell out of MMORPGs with your friends? We´ve got you covered. Our MIGHT’N MOW’EM combines the dopamine rush of the re-emerged genre of Bullet Hell games with mechanics characteristic to well-known MMORPGs - all wrapped in a modern Roguelite experience.
Venturing through the central portal in the village hub will teleport you to different battlegrounds of the world where more and more invaders will be thrown your way. But beware, the portal to any stage can be kept open for 20 minutes only to provide the chance of a safe return for you as one of our defenders.
Each of the kills you inflict contributes to protect the world and will help you to upgrade your selected character class as well as the gear you chose in each round. The gold gathered in each run can be spend on permanent perks and new classes that can also be used in the cooperative multiplayer mode accessible via the cozy tavern providing rest to our combatants.
At the end of the day though, it´s still about the satisfaction of mowing thousands of enemies – but this time together with your friends! The RPG layer on top gives the game an accessible fantasy vibe with readable classes that add to the game’s replayability.