MIGHT'N MOW'EM Coop-Survivors Online
Geniet je van de belonende gameplay van Bullet Hell-games en heb je enorm veel MMORPG's met je vrienden gespeeld? Wij hebben wat je zoekt. Onze MIGHT’N MOW’EM combineert de dopamine-rush van het heropkomende genre van Bullet Hell-games met kenmerkende mechanismen van bekende MMORPG's - allemaal verpakt in een moderne Roguelite-ervaring.
Door het centrale portaal in het dorpscentrum te betreden, word je geteleporteerd naar verschillende slagvelden van de wereld waar steeds meer indringers op je af worden gestuurd. Maar pas op, het portaal naar elke fase kan slechts 20 minuten open blijven om de kans op een veilige terugkeer als een van onze verdedigers te bieden.
Elke vijand die je doodt draagt bij aan het beschermen van de wereld en helpt je om je geselecteerde personageklasse en de uitrusting die je in elke ronde kiest te verbeteren. Het goud dat je in elke run verzamelt, kan worden besteed aan permanente voordelen en nieuwe klassen die ook kunnen worden gebruikt in de coöperatieve multiplayer-modus die toegankelijk is via de gezellige herberg die rust biedt aan onze strijders.
Aan het einde van de dag gaat het echter nog steeds om de voldoening van het maaien van duizenden vijanden - maar deze keer samen met je vrienden! De RPG-laag geeft het spel een toegankelijke fantasie sfeer met leesbare klassen die de herspeelbaarheid van het spel verhogen.