Luna & Monsters Tower Defense -The deprived magical kingdom-
The game is a tower defense game in which players build defense towers by producing population and mana to earn costs.
There are 3 difficulty levels, 35 original BGM songs, and all bosses have their own BGM, for a total of 65 voluminous stages.
They have a variety of unique attacks, so be sure to use them according to the situation.
The ogre is not only strong, but also has a large number of blocks, so it can function as a wall.
It smashes enemies with a projectile attack that boasts an overwhelmingly long range.