Luna & Monsters Tower Defense -The deprived magical kingdom-
Elf reusachtige eindbazen kunnen worden opgeroepen als vrienden door ze te verslaan, en ze ondersteunen je met hun unieke magie.
Er zijn 3 moeilijkheidsniveaus, 35 originele achtergrondmuzieknummers en alle eindbazen hebben hun eigen achtergrondmuziek, voor in totaal 65 volumineuze levels.
Ze hebben verschillende unieke aanvallen, dus gebruik ze afhankelijk van de situatie.
De ogre is niet alleen sterk, maar heeft ook een groot aantal blokken, zodat hij als muur kan fungeren.
Hij vermorzelt vijanden met een projectielaanval met een overweldigend groot bereik.