Laser Brain Puzzle: Classic Logic Arcade
The goal of the puzzle is simple - you need to set the reflective blocks in such a way as to direct the laser in the desired direction. To do this, you have different types of mirror surfaces that reflect laser beams in different ways.
The further you go, the harder the puzzles become. So it's time to stretch your brain!