Laser Brain Puzzle: Classic Logic Arcade
Het doel van de puzzel is eenvoudig: u moet de reflecterende blokken zo instellen dat de laser in de gewenste richting wordt gericht. Hiervoor heb je verschillende soorten spiegeloppervlakken die laserstralen op verschillende manieren weerkaatsen.
Hoe verder je komt, hoe moeilijker de puzzels worden. Dus het is tijd om je hersenen te strekken!