LISA: The Painful - Definitive Edition is the newly updated version of the original quirky side-scrolling RPG, set in the post-apocalyptic wasteland of Olathe. Beneath the charming and funny exterior is a world full of disgust and moral destruction. Players will learn what kind of person they are by being FORCED to make choices permanently affecting the gameplay. Make sacrifices to keep your party members alive, whether it's taking a beating for them, losing limbs, or some other inhuman torture. In this world, you will learn being selfish and heartless is the only way to survive...
The Definitive Edition brings new content and nightmares to the game with HD graphics, party member campfire conversations, updated battle systems, new border art overlays, music player, painless (easy) mode, and new secrets to explore.