Knock-Knock
Three generations of Lodgers have occupied the cabin, but lately, the walls seem to undulate, skittering unknowns shift in the darkness, and an unruly growl seeps from the attic. Are they hallucinations pecking at the insomnia-afflicted Lodger, or the gnarled remnants of a darker secret?
Survive the night while maintaining the dilapidated cabin and preventing the threadbare sanity of the Lodger from unraveling completely. Hide from the grotesque intruders peering from the gloom and seek out the key to ending the Lodger's ordeal.