"Het is net zoveel een game over horror als een horrorgame." - Rock Paper Shotgun
De hut wordt al drie generaties lang door Lodgers bewoond, maar de laatste tijd lijken de muren te golven, schuivelen onbekenden door de duisternis en klinkt er onheilspellend gegrom op zolder. Zijn het hallucinaties van een door slapeloosheid geteisterde Lodger, of de grimmige overblijfselen van een donkerder geheim?
Overleef de nacht met behoud van de vervallen hut en voorkom dat de geteisterde geest van de Lodger volledig ontrafelt. Verberg je voor de groteske indringers die vanuit de duisternis naar je loeren en zoek de sleutel om de beproeving van de Lodger te beëindigen.