Knock 'Em Down! Bowling
Play with 4 players and 1 Joy-Con! Try fun game modes like split screen, team matches, no gutters, and more!
Also includes Variety Bowling where roulette decides the rules! The roulette wheel will have you bowling with strange items like a curling stone or a soccer ball!
This sports party game makes it easy to play anytime with a wide variety of traditional bowling games and party modes!