Knock 'Em Down! Bowling
Speel met vier spelers en één Joy-Con per speler! Speel leuke spelstanden, zoals gedeeld scherm, teamwedstrijden, zonder goten, en meer!
Bevat ook Variety Bowling, waarin de regels worden bepaald door roulette. Je moet bijvoorbeeld bowlen met gekke voorwerpen, zoals een curlingsteen of een voetbal!