If My Heart Had Wings
Aoi Minase returns with shattered dreams to his wind-swept hometown of Kazegaura.
There, atop a hill lined with wind turbines, he encounters a wheelchair-bound girl, Kotori Habane, and a beautiful, white glider soaring through the sky.
Together, they decide to revive their school's defunct Soaring Club in order to ride the ""Morning Glory"", a phantom cloud carried on the wind that blows across Kazegaura.