If My Heart Had Wings
Aoi Minase keert met verwoeste dromen terug naar zijn winderige thuisstadje Kazegaura.
Daar, boven op een heuvel vol windmolens, treft hij een meisje in een rolstoel, Kotori Habane, en een prachtige, witte glider die door de lucht zweeft.
Samen besluiten ze de in verval geraakte zweefclub van hun school nieuw leven in te blazen, zodat ze de 'Morning Glory' kunnen berijden, een wolk die gedragen wordt door de wind in Kazegaura.