Hentai Tales Vol. 2
A new chapter in the exciting series of adventure puzzles Hentai Tales. This time the narrator has prepared a completely new and exciting story for you.
The main character, Hitomi, will go on an incredible sea adventure, which is filled with riddles and secrets.
You will find even more dialogues, which will allow you to immerse yourself in the world of the characters and reveal more interesting aspects of the plot.
And also, an increased number of anime illustrations to make your adventure more intense and unforgettable.