Hentai Tales Vol. 2
Een nieuw hoofdstuk in de spannende reeks avonturenpuzzels Hentai Tales. Deze keer heeft de verteller een compleet nieuw en spannend verhaal voor je voorbereid.
De hoofdpersoon, Hitomi, gaat op een ongelooflijk zee-avontuur, vol raadsels en geheimen.
Je zult nog meer dialogen vinden, waardoor je jezelf kunt onderdompelen in de wereld van de personages en meer interessante aspecten van de plot kunt onthullen.
En ook een groter aantal anime-illustraties om je avontuur intenser en onvergetelijker te maken.