Doomsday Vault
Rescue Earth’s precious plant life. In your robotic suit navigate a flooded city, break into an underground lair and explore ancient pyramids. Collect seeds and return them to the safety of the Vault. Nurture seeds to grow new sustainable crops. Unlock additional tools and items to customise your suit.