Doomsday Vault
Red het kostbare plantenleven van de aarde. In je robotpak verken je een overstroomde stad, een ondergrondse schuilplaats en oude piramiden. Verzamel zaden en breng ze veilig terug naar de kluis. Kweek duurzame gewassen uit de zaden. Ontgrendel extra gereedschap en voorwerpen om je pak mee aan te passen.