Cooking Arena
Your journey starts with Food Truck Tycoon, a feast of fun that will have you chopping, grilling, and sizzling your way through hundreds of unique dishes.
As you master your culinary skills and make your food truck the talk of the town, you'll have the opportunity to step up to the plate and explore more gourmet games as DLCs.
So, strap on your apron, sharpen your knives, and dive into Cooking Arena. After all, life's a feast - cook it up!
Each DLC brings its unique ingredients, levels, and challenges to the table, offering endless hours of delightful gameplay. From flipping pancakes in Pancake Bar Tycoon, to rolling sushi in Sushi Time, to creating irresistible sweets in Sweet Bakery Tycoon, there's a world of flavors and fun waiting for you.