Cooking Arena
Je reis begint met Food Truck Tycoon, een feest vol plezier waarbij je je een weg baant door honderden unieke gerechten te hakken, grillen en sissen.
Terwijl je je culinaire vaardigheden onder de knie krijgt en je foodtruck het gesprek van de dag maakt, krijg je de kans om het bord op te stappen en meer gastronomische games als DLC's te ontdekken.
Dus doe je schort om, slijp je messen en duik de kookarena in. Het leven is tenslotte een feest - kook het op!
Elke DLC brengt zijn eigen unieke ingrediënten, levels en uitdagingen naar de tafel en biedt eindeloze uren speelplezier. Van het omdraaien van pannenkoeken in Pancake Bar Tycoon tot het rollen van sushi in Sushi Time tot het maken van onweerstaanbare snoepjes in Sweet Bakery Tycoon, er wacht een wereld van smaken en plezier op je.