Connect Dots Puzzle: Classic Casual Arcade
The rules of the game are simple - you need to connect all the dots with lines so that the lines do not intersect. But the further you go, the harder the puzzles become. So it's time to stretch your brain!
The game has appearance settings, so you can easily customize the game for yourself.