Connect Dots Puzzle: Classic Casual Arcade
De regels van het spel zijn eenvoudig: je moet alle punten met lijnen verbinden zodat de lijnen elkaar niet kruisen. Maar hoe verder je komt, hoe moeilijker de puzzels worden. Dus het is tijd om je hersenen te strekken!
De game heeft uiterlijkinstellingen, zodat je de game gemakkelijk voor jezelf kunt aanpassen.