Color Pals
Welcome to the cute and satisfying world of Color Pals, where brainteasing puzzles meet simple single-screen platforming fun!
Enjoy 50 stages of hue-based trickery as you take the role of a colored cube and navigate 2D maze-like levels to reach a portal on the far side. But be careful! You can only touch walls, floors, ceilings and platforms that match your current color.