Welkom in de schattige en fijne wereld van Color Pals, waarin hersenkrakende puzzels hand in hand gaan met eenvoudig platformplezier in levels van één scherm.
Geniet van 50 levels vol gekleurde uitdagingen en kruip in de rol van een gekleurd kubusje. Navigeer door doolhofachtige levels in 2D om een poort aan de andere kant te bereiken. Maar pas op! Je kunt alleen muren, vloeren, plafonds en platformen aanraken die dezelfde kleur hebben als jij.