City of Beats
Shoot. Groove. Loot. Repeat. Cross an ever-changing city skyline, flowing through encounters in tune with the cityscape’s beat. From the weapons you fire, to the enemies you shoot, to the zen-like flow, the only way to win is to become one with the beat.