City of Beats
Schiet. Voel het Ritme. Herhaal. Reis door een stad met een veranderende skyline en ga confrontaties aan afgestemd op de beat van de stad. Van de wapens waarmee je vuurt en de vijanden die je uitschakelt tot de zen-achtige flow, je kan alleen winnen als je één wordt met de beat.