Circuit Superstars
A celebration of generations of motorsport, focused on driving that feels great – but with a high skill ceiling, that will have you chasing your perfect line lap after lap. Feel the thrill of race craft and strategy and become a Circuit Superstar!
Up for a challenge? Try to beat top-tier motorsport, esports and YouTube stars on Circuit Superstars’ version of the world-famous Top Gear Test Track from the legendary BBC TV show.
Race on 32 tracks, across 15 vibrant locations in 14 vehicles, each with their own unique handling models. Customize your cars and driver with liveries, helmets, and victory celebrations.
Featuring tire degradation, fuel consumption and damage, Circuit Superstars challenges you to dynamically choose your pit stop strategy during the race.
Conquer the leaderboards of Weekly Time Trials, compete against 5 different AI difficulties in single player mode. Create your own race events and tournaments, play vs AI or with your friends in local and online multiplayer or dive into specially curated online races of up to 12 players from around the globe!
Go up against drivers from a whole range of real-life motorsport series' as well as top eSports stars and see if you can beat them. Practice with your heroes to perfect your racing lines and look great while doing so with the special Stig costume!