Circuit Superstars
De game is een eerbetoon aan generaties motorsport. De focus ligt op een geweldige rijervaring, maar met een hoog vaardigheidsniveau, dat je uitdaagt om je perfecte rondetijd bij te schaven. Voel de spanning van het circuit en gebruik al je strategische vaardigheden om een Circuit Superstar te worden!
Zin in een uitdaging? Probeer motorsport-, e-sport- en YouTube-sterren te verslaan op de Circuit Superstars-versie van het wereldberoemde Top Gear Test Track uit het legendarische BBC-programma.
Race op 32 circuits, verspreid over 15 prachtige locaties, in 14 voertuigen, elk met hun eigen unieke weggedrag. Pas je wagens en coureur aan met kleding, helmen en overwinningsgebaren.
Circuit Superstars heeft bandenslijtage, benzineverbruik en schade, waardoor je tijdens races wordt uitgedaagd om je pitstopstrategie te bedenken en aan te passen.
Verover het klassement van de wekelijkse tijdritten of neem het op tegen 5 verschillende AI-moeilijkheidsniveaus in de singleplayermodus. Creëer je eigen race-evenementen en toernooien, speel tegen de AI of met je vrienden in lokale en online multiplayer of doe mee aan speciaal ontworpen online races voor maximaal 12 spelers van over de hele wereld.
Neem het op tegen coureurs uit allerlei secties van de motorsport en e-sportsterren en kijk of je ze kunt verslaan. Oefen met je helden om je racelijnen te perfectioneren terwijl je er flitsend uitziet in het speciale kostuum van de Stig!