Break the Glass Cup: Breaking Physics Puzzle
The rules of the game are simple - you need to throw the ball so as to break all the glasses on the playing field.
But since the ball obeys all the laws of physics, this task can become quite difficult. With each level, the number of obstacles will grow and you will have to strain your accuracy and logic before making a throw.