De regels van het spel zijn eenvoudig: je moet de bal zo gooien dat alle glazen op het speelveld breken.
Maar aangezien de bal alle natuurwetten gehoorzaamt, kan deze taak behoorlijk moeilijk worden. Met elk niveau neemt het aantal obstakels toe en moet je je nauwkeurigheid en logica onder druk zetten voordat je een worp maakt.