SUDOKU SENSEI
Introducing 100 "Super Hard Puzzles" for the hardened Sudoku veteran!All puzzles are designed by NIKOLI Co.,Ltd. for a level of satisfaction that computer-generated puzzles just can't offer.Features include "Tutorial Mode", "Write Mode" and "Temp Number" for an easier Sudoku experience!