SUDOKU SENSEI
Maak kennis met 100 supermoeilijke puzzels voor de geharde Sudoku-veteraan!Alle puzzels zijn afzonderlijk ontworpen door NIKOLI Co.,Ltd. voor het soort gerichte diepgang dat automatisch door een computer gegenereerde puzzels niet kunnen bieden.Bevat de standen "Tutorial Mode", "Write Mode" en "Temp Number" voor een gladdere Sudoku-ervaring!