SUDOKU 150! For Challengers
"SUDOKU 150! For Challengers" offers 150 puzzles for beginners and experts alike! Tutorials will help you learn the rules and controls as you go, and features like "Write Mode" and "Temp Numbers" make Sudoku pleasantly user-friendly. Feeling confident? Then try your hand at "Title Mode" to work your way up to Sudoku Master!All puzzles were created by Sudoku veteran NIKOLI Co., Ltd.