SUDOKU 150! For Challengers
"SUDOKU 150! For Challengers" bevat 150 puzzels, zowel voor beginners als experts! Met de tutorials raak je gaanderweg bekend met de besturing en regels, en onderdelen als "Write Mode" en "Temp Numbers" maken Sudoku lekker gebruikersvriendelijk. Vol zelfvertrouwen? Probeer dan "Title Mode" en speel voor de titel van 'Sudoku Master'!Alle puzzels zijn ontwikkeld door de Sudoku-veteranen van NIKOLI Co., Ltd.