Pop+ Solo
Pop your way through 16 waves of bubbles in Adventure, Normal or Advanced. Test yourself against the clock in a 1, 2 or 5 minute run and take on the new Bonus Round mode where each bonus round can be played in 3, 5 or 10 rounds of increasing difficulty! Or just chill out in the relaxing Chill mode with no score or time pressures to worry about.
Pop+ Solo comes to the Nintendo DSi with 8 modes and 5 bonus rounds plus plenty of new badges to collect! Adventure mode introduces some new elements to the game with mines, golden fish and jets of water as well as 4 boss battles. The new Challenge mode lets you create and cutsomise your own challenges to play again and again.