Pop+ Solo
Schiet je een weg door zestien golfen aan bubbels in de Adventure-, Normal- of Advanced spelstanden. Vecht tegen de tijd in een sessie van 1, 2 of 5 minuten en ga aan de slag met de nieuwe Bonus Round-stand, waarin iedere bonusronde in 3, 5 of 10 rondes van toenemende moeilijkheidsgraad gespeeld kan worden! Of doe het rustig aan in de relaxede Chill-stand, zonder tijdsdruk of scorevereisten.
Pop+ Solo komt naar de Nintendo DSi met 8 spelstanden en 5 bonusronden en een groot aantal nieuwe badges om te verzamelen! In de Adventure-stand vind je nieuwe spelelementen als mijnen, gouden vissen en waterstromingen, naast 4 eindbaasgevechten. In de nieuwe Challenge-stand kun je je eigen uitdagingen maken en bewerken en ze steeds blijven spelen.