Jewel Quest 5 - The Sleepless Star
Follow the travails of intrepid explorer, Percy Pack, in Jewel Quest 5 - The Sleepless Star. On a quest for a jewel called the Sleepless Star, Pack discovers that the jewel has been stolen from a Native American village by an unscrupulous jewel collector!
Along with Percy and a beautiful Algonquin named Yellow Feather, travel to exotic locations on two continents and overcome dangers at every turn, in an effort to recover the jewel.