Jewel Quest 5 - The Sleepless Star
Beleef de wilde avonturen van de onverschrokken ontdekkingsreiziger Percy Pack in Jewel Quest - The Sleepless Star. Tijdens een zoektocht naar een juweel dat Sleepless Star heet, ontdekt Pack dat het juweel door een gewetenloze juwelenverzamelaar uit een Amerikaans indianendorp is gestolen!
Reis samen met Percy en de prachtige Algonkinse vrouw Gele Veer naar exotische locaties op twee continenten en trotseer vele gevaren in een poging het juweel terug te krijgen.