Skylanders Trap Team
Bring toys to life and use bad guys for good in Skylanders Trap Team on Nintendo 3DS and 2DS! Capture certain enemies by sealing them inside special Traptanium Trap toys, which can be placed directly into the all-new Traptanium Portal, then return them to Skylands as playable characters to fight on your side!
Jump into an action-packed story filled with combat, puzzles, minigames and platforming, and interact with the world using the Touch Screen, microphone and motion controls. If a friend also owns a copy of Skylanders Trap Team and a Nintendo 3DS or 2DS, you can play the Skystones minigame together in wireless multiplayer! You can also receive Skylanders from other players via StreetPass, allowing you to try out Skylanders that you may not own!