Skylanders Trap Team
Breng speelgoed tot leven en bekeer de slechteriken tot het goede in Skylanders Trap Team voor de Nintendo 2DS en 3DS! Vang vijanden door ze op te sluiten in speciale Traptanium Traps, die je direct in het gloednieuwe Traptanium Portal kunt plaatsen. Stuur ze vervolgens terug naar Skylands, waar ze als speelbare personages aan jouw zijde vechten.
Beleef een spectaculair avontuur vol gevechten, puzzels, minigames en platformactie. Dankzij het touchscreen, de microfoon en de bewegingsbesturing kun je contact leggen met spelers van over de hele wereld. Als een vriend ook een exemplaar van Skylanders Tram Team en een Nintendo 2DS of 3DS heeft, dan kun je de minigame Skytones samen spelen via de draadloze multiplayerfunctie! Je kunt ook Skylanders ontvangen van andere spelers via StreetPass, waardoor je Skylanders kunt gebruiken die je zelf niet hebt.