Gummy Bears Magical Medallion
The hidden Kingdom of the Gummy Bears is a tantalising colourful world overflowing with mouth-watering sweets!
For years King Sour Berry searched for a magical artefact called the Gummy Bear Medallion, which kept the Gummy Bears hidden from him. The king finally found it and removed the three mystical gems, making the Gummy Bears visible. The king's Crazy Candy Army chased and captured them, setting traps for those that avoided capture.
The kingdom is now under the rule of King Sour Berry. You are the Gummy Bears' only hope to save them from a life of unhappiness. You must accept the quest to find the gems and return them to the Gummy Bears Medallion. Only then can the magic of the medallion hide the Gummy Bears once more from the evil King Sour Berry and his Crazy Candy Army.
Play through 12 sugar coated worlds, with full 3D environments and characters set with a 2D camera, and unlock 13 different achievements in this adventure platformer with a Gummy Bears twist.