Gummy Bears Magical Medallion
Het verborgen koninkrijk van de gummibeertjes is een kleurrijke wereld vol overheerlijke snoepjes!
Jarenlang is koning Sour Berry op zoek geweest naar het magische Gummy Bear Medallion. Eindelijk heeft de koning dit magische object gevonden en de drie magische edelstenen verwijderd, waardoor de gummibeertjes zichtbaar zijn geworden. Het leger van de vorst heeft de beertjes gevangengenomen en valstrikken uitgezet voor de gummiberen die de dans hebben weten te ontspringen.
Koning Sour Berry zwaait nu de scepter over het rijk. Jij bent de enige hoop van de gummibeertjes. Ga op zoek naar de edelstenen en plaats ze terug in het Gummy Bears Medallion. Alleen op die manier kan het medaillon de gummiberen opnieuw aan het oog onttrekken en de snode koning Sour Berry en zijn troepen verdrijven.