Can you overcome every hurdle to save the princess in peril?
Transform your moustached hero into a raging force of destruction or a super speedy gnome to overcome Gekiyaba’s toughest obstacles to face the ultimate challenge.
Begin your challenging and amazing adventure! Test your skills in over 130 ultra hard levels. Transform your hero into a raging beast or a lightning-fast sprinting athlete. Stay focused and don't get distracted by the illusions of the boss castles.
Only with Geki Yaba Runner Deluxe can you really test how good your skills are. Only with Geki Yaba Runner Deluxe will you find the true meaning of challenge. Only with Geki Yaba Runner Deluxe will you experience a truly wonderful adventure.