Geki Yaba Runner Deluxe
Stel je vaardigheden op de proef in meer dan 130 loodzware levels. Laat je held veranderen in een woest beest of een bliksemsnelle atleet. Houd je aandacht erbij en laat je niet afleiden door de illusies in de kastelen van de eindbazen.
Alleen in Geki Yaba Runner Deluxe kun je laten zien uit welk hout je bent gesneden. Alleen in Geki Yaba Runner Deluxe ontdek je een ware uitdaging. Alleen in Geki Yaba Runner Deluxe kun je een wonderlijk avontuur als dit beleven.